Dienstag, 6. Dezember 2011

Der freche Buab am Nikolausdog

Lieba guada Nikolaus,
kummst du aa zu mir ins Haus?!?
I woar ganz brav des ganze Joahr,
klingt zwar komisch, aber woahr!
Bei mir gibt's goar nix zu bemängeln.
Geh liaba zu de frechen Bengeln!

I war immer staad beim Essen,
bin fleißig an de Aufgaben g'sessen,
auf mei Muada hob i gheert,
eifrig hob i d'Straß' zammkehrt.
Meim Voda hob i d'Hausschuah bracht
und hob goar koan bees ausglacht.

Weil i so a Engel war,
lass mei Gschenk doch oafach da. 
Stell's vor d'Tür und geh geschwind,
zu de andern, schlimmern Kind.
Die schimpfst a moi so richtig aus
und reiß mei Seitn oafach raus.

(Verfasser unbekannt)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Ich freue mich über jedes liebe Wort von euch.

Fragen beantworte ich gleich hier, also schaut vielleicht nochmal nach.